Laatste reisverslag.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mirjam Roos - WaarBenJij.nu Laatste reisverslag.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mirjam Roos - WaarBenJij.nu

Laatste reisverslag....

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

27 Juni 2014 | Suriname, Paramaribo

Ja, je leest de titel goed.. Laatste reisverslag. Want over 10 nachtjes gaan we vliegen naar Nederland. Niet dat ik dat besef hoor..

Vorige week heb ik mijn laatste werkdag gehad in het 'Academisch Ziekenhuis Paramaribo' Maar ik moet zeggen elke keer als we er weer langs rijden, kijk ik toch even naar al die afdelingen waar ik stage gelopen heb.. Niet met tranen hoor, maar met een glimlach. Want ik heb het super naar mijn zin gehad daar. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan:) Dus ik ben weggegaan bij het AZP, dus het is eigenlijk ook wel weer prima.
Ook heb ik alle dingen digitaal op school ingeleverd. Dus ik kan voor 99% zeggen dat ik een echte verpleegkundige ben!! Haha..

Nu de laatste twee weekies vakantie.. En dat betekend echt een beetje luieren in de zon of lekker in de zon een reisverslagje typen. Maar buiten dat.. We zijn alles aan het afronden, volgende week gaan we als goed is nog een jachttrip doen.. En aankomend weekend staat een Andy van de MAF standby. Dus dat betekend als hij in het weekend een oproep heeft, mag ik misschien mee!! Dus misschien....

Maar over dit alles daar ga ik niets meer over schrijven denk ik hoor. Want dat ga ik jullie gewoon persoonlijk vertellen!!

Ik ga jullie allemaal persoonlijk bedanken, maar dat doe ik ook via dit laatste verslag. Ik wil iedereen onwijs bedanken voor jullie interesse in mijn reis en in de dingen die ik doe!!

MaPa bedankt voor jullie steun en vertrouwen,
Familie.. Bedankt al jullie lieve dingen...
Vrienden bedankt voor jullie onuitputtelijke belangstelling en eindeloze skypegesprekken..
En natuurlijk iedereen die mijn reisverslag wilde lezen.. Bedankt daarvoor! Ook voor al jullie lieve reacties!!

Heel veel liefs en tot gauw!!!

  • 27 Juni 2014 - 23:07

    Mathilde:

    Wat is het snel gegaan :0
    Geniet er nog even van
    En al vast een goede terug reis:)

  • 28 Juni 2014 - 19:22

    Carmen:

    Super snel gegaan hee! bij iedereen denk ik.. en bij jouw helemaal.
    Raar hee dat je nu opeens verpleegkundige bent is echt apart!

    Goede terugreis, en Gods bewaring daar ook weer bij! Dat hebben we toch altijd nodig.
    Tot gauw weer en geniet van de laatste weken.!
    Groetjes aan iedereen

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 12 Dec. 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 12236

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Op stage in Paramaribo

Landen bezocht: