De spanning stijgt!! - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Mirjam Roos - WaarBenJij.nu De spanning stijgt!! - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Mirjam Roos - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt!!

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

30 Januari 2014 | Nederland, Zevenhuizen

Over een week, zal ik nu op het vliegveld staan!!!

En ja hoor, het komt nu wel heel dicht bij! Ik ben al druk bezig om mijn koffer in te pakken, de laatste dingetjes nog te doen. En lekker om nog even af te spreken met iedereen! Help ik kom tijd te kort op een dag:)

Maar laat ik maar beginnen met goed nieuws! Mijn inreisvisum heb ik binnen.. Yoehoe.. Dus we kunnen gaan!. Nog even vier toetsjes maken:) En dan gaat het avontuur beginnen.

Je bent wel echt constant bezig met.. O laatste keer dit voorlopig. Oja, hier kom ik ook voorlopig niet meer:) Dus om eerlijk te zijn ga ik jullie hier allemaal wel heel erg missen! Maar dat betekend ook dat ik wel heel erg zin heb om naar Suriname af te reizen!

Oja, dat was wel grappig.. We gingen ons inreisvisum ophalen bij het consulaat Suriname in Amsterdam. Er was toen een surinaams vrouwtje die moest haar formulier op de computer opnieuw invullen. Ik moest toch wachten, dus hebben we haar even geholpen daarbij. En ja hoor we waren nog maar net klaar. Of we kregen al twee chocoladerepen in ons handen geduwd:) Haha... Wat een gezellige mensen. Dan zijn wij Nederlanders toch een tikkeltje anders:)...
We werden dus al helemaal uitgenodigd om langs te komen!!

Heel veel Liefs,

Mir


  • 30 Januari 2014 - 11:11

    Ineke Roos:

    Jaja, Mir.................
    Het gaat er bijna van komen. Ik zal nog een beetje met je meedenken deze week, en dan moet je het helemaal alleen doen!!
    liefs mama

  • 30 Januari 2014 - 14:46

    Carmen:

    Ik geloof dat je er zo mee bezig bent en denkt van ow ja heir ben ik voor het laatst...
    Ja wij zijn zo heel verschillend maar opzich is dat wel leuk om die sfeer daar te proeven...

    Komt goed meid je kan het!

    Liefs Carm

  • 30 Januari 2014 - 20:38

    Tante Gerda:

    Mirjam, je kunt het!!! Groetjes tante Gerda

  • 30 Januari 2014 - 20:53

    Mathilde:

    succes met de laatste voorbereidingen,
    egt leuk dat je zo n blog bij houdt:)

    liefs mathilde

  • 06 Februari 2014 - 13:52

    Mama Roos:

    Ha, ha dat had je niet verwacht hè? Jij in de lucht en ik een berichtje naar je sturen. Ga er lekker van genieten en blijf jezelf!!! Je kan het! Gr. aan de anderen.
    mama

  • 06 Februari 2014 - 19:10

    Riëlle :

    Heel veel succes in Suriname!! Leukk dat je blog bij houdt, ik ga je zeker volgen!

    Groetjes

  • 10 Februari 2014 - 21:56

    Tante Gerda:

    He, waar blijf je met je verhalen. Versta je al Papiamento? Gaat het goed? Groetjes tante Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 12 Dec. 2013
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 12230

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 07 Juli 2014

Op stage in Paramaribo

Landen bezocht: